RegioBank weer de klantvriendelijkste bank van Nederland!
Op dinsdag 17 november 2020 is RegioBank weer verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland. Voor de derde keer! Ook in 2019 en 2017 beloonden onze klanten ons met deze prijs.
Hoe mooi is het om deze prijs te winnen! Een prijs die we dankzij de stem van onze klanten hebben gekregen. Zij vinden het heel fijn dat we in de buurt zitten. En dat we ze vriendelijk begroeten, met hun naam of voornaam. Want wij kennen onze klanten echt. Beste klanten, heel veel dank voor de erkenning!
Met zo’n 500 vestigingen in dorpen en kleine steden is RegioBank de bank in de buurt. Een bank waar mensen geholpen worden door een lokale Zelfstandig Adviseur die ze kent en weet wat er speelt in hun omgeving. RegioBank kiest bewust voor de regio. Zij vindt dat lokale gemeenschappen waardevol zijn voor Nederland. En dat lokale basisvoorzieningen zoals een school, supermarkt en een bank moeten blijven bestaan. Daarom zorgt RegioBank ervoor dat iedereen zijn geldzaken in de buurt kan regelen. En maken wij ons sterk voor de leefbaarheid van dorpen en kleine steden.
Bent u al klant van RegioBank?
Wilt u meer weten over de klantvriendelijkste bank van Nederland? Neem dan contact met ons op. Wij staan u graag te woord!